نکات طراحی بروشور برای تجارت
این مقاله در مورد اموزش ساخت بروشور و اینکه چگونه می توانید بروشورهای خود را برجسته کنید اطلاعاتی را در اختیارتان قرار میدهد.
طراحی بروشو، بروشورهای چاپی روشی مطمئن برای ارتقاء مشاغل و دستیابی به مشتریان جدید است. بروشورها اطلاعات کلیدی را در مورد یک محصول یا خدمات جدید ارائه می دهند ، بینشی در مورد شرکت شما ارائه می دهند و به مشتریان چیزی ملموس برای دیدن ، احساس و گرفتن آنها می دهند. بسیاری از افراد بروشورهای سه گانه را استاندارد می دانند ، اما در حقیقت ، بروشورها در اشکال و اندازه های مختلفی از جمله ورق های فروش ، راهنمای محصولات ، آگهی های تبلیغاتی ، منوها ، خبرنامه ها و برگه های خاص ارائه می شوند.
هنگام طراحی و چاپ بروشور ، این نکات را برای یک پروژه موفق در نظر بگیرید:
بیشتر بخوانید: تیغه یا کاردک یا اسکوجی چاپ سیلک
اندازه بروشور
چهار اندازه استاندارد بروشور وجود دارد: 8.5 x 11 ، 8.5 x 14 ، 11 x 17 و 11 x 25.5. اندازه ای را انتخاب کنید که مطابق با اطلاعاتی باشد که می خواهید به آن دست پیدا کنید. مردم به طرح های مرتب واکنش بهتر نشان می دهند ، بنابراین سعی نکنید اطلاعات و تصاویر خود را در فضای بسیار کوچک و درهم برهم جمع کنید.
در هنگام انتخاب اندازه ، بروشور قدرت ماندگاری را در نظر بگیرید. بروشور بزرگ 11 برابر 25.5 برابر رنگ کامل ممکن است به عنوان یک کالای کوچک محصولات باشد و سالها در دسترس شما باشد. نیمه برابر 11 17 17 چهار صفحه 8.5 11 11 “فراهم می کند و برای توصیف پیچیده محصول که به تصاویر ، نمودارها و متن های زیادی نیاز دارد ، کار می کند. هر دو به زیبایی در یک پوشه ارائه برای ظاهر حرفه ای جای می گیرند.
هنگامی که به فضای اضافی احتیاج ندارید ، یک بروشور سه گانه یا نیم برابر 8.5 11 11 یا نیم نمایش برای نمایشگاه های تجاری ، نامه دهنده ها ، فهرست های تبلیغاتی ، تبلیغات رویدادها یا هر نوع دیگر از فروشگاه را انتخاب کنید.
چاپ بروشور
چاپگرهای تجاری وقتی نوبت به کاغذ و اتمام کار بروشورهای شما می رسد ، طیف گسترده ای از گزینه ها را ارائه می دهند. برای ایجاد کاغذهای دارای وزن سنگین و جلوه های ویژه مانند برش و یا لاک لکه را در نظر بگیرید تا تصاویر روی جلد برجسته شود. اگر می خواهید بروشور خود را به صورت پستی ارسال کنید ، مبلغ پوشش آبی را نیز شامل می شود. این بروشور به صورت براق به پایان می رسد و باعث می شود در هنگام حرکت از طریق نامه پستی ، از آن محافظت شود.
قالب های بروشور برای ارسال نامه
logo usps هنگام ایجاد یک طراحی بروشور که از طریق ایمیل ارسال می شود ، همیشه چگونگی ارسال آن را در نظر بگیرید. از راهنمای طرح ایمیل ما در اندازه بروشور مورد نظر خود استفاده کنید. این قالب های بروشور شامل دستورالعمل های خاص USPS در رابطه با زبانه کشیدن ، اندازه های بعدی ، مکان و اندازه صفحه آدرس و پستی هستند. همه ممکن است در مورد کلاس پستی و هزینه پستی تأثیر بگذارد. کارشناسان ما در اینجا برای کمک به شما در پروژه های ارسال نامه بروشور یا یافتن اطلاعات اضافی به صورت آنلاین با راهنمای خدمات پستی آماده هستند.
حتی اگر نمی خواهید ابتدا بروشور خود را به صورت پستی ارسال کنید ، ممکن است بخواهید برای این امکان برنامه ریزی کنید و یک پنل پستی را در طراحی خود بگنجانید. خدمات چاپی و پستی تجاری کامل خدمات ما همیشه می تواند بروشورهای اضافی چاپ کند و آنها را برای نامه های احتمالی آینده نگه دارد.
بروشورها یکی از متنوع ترین قطعات در زرادخانه تبلیغات یا بازاریابی شما هستند: فروش ورق ، ارسال محصول ، آگهی ، منو ، خبرنامه یا برگه مشخصات – یک “بروشور” می تواند همه اینها را اداره کند.
یک بروشور می تواند یک امر ساده یا یک نمایش دقیق برای بازاریابی یک تجارت باشد. همه اینها بستگی به هدفی دارد که در آن وجود خواهد داشت.
این بروشورها به طور معمول اسناد چاپی چند صفحه ای هستند که برای توصیف و تبلیغ محصولات ، خدمات یا تلاش های تجاری در بین مخاطبان هدف توزیع می شوند. برخی از کاربردهای متداول عبارتند از:
اطلاعات مربوط به محصول و خدمات
کاتالوگ ها
دفترچه مالی به سرمایه گذاران بالقوه اسناد می دهد
جمع آوری کمک های مالی برای افراد غیرانتفاعی و خیریه
تقاضای عضویت در انجمن ها و باشگاه ها
جذب دانشجو برای دانشکده ها و مدارس
اطلاعات خدمات عمومی برای ایمنی ، بهداشت و خدمات جامعه
دستورالعمل ها
مبارزات سیاسی
مکان ها و روش های توزیع بروشور مشترک شامل موارد زیر است:
نمایشگاه ها
مراکز مسافرتی مانند فرودگاه ها و هتل هایی که جاذبه ها و خدمات محلی را تبلیغ می کنند
در پاسخ به سوالات ، ارسال شده از طریق پست یا حضوری
ارسال نامه مستقیم به مخاطبان مورد نظر بر اساس آمار و اطلاعات جمعیتی آنها
در مکان های خرده فروشی ، در درجه اول برای محصولات و خدمات گران قیمت تر که نیاز به بررسی اضافی قبل از خرید دارند (به عنوان مثال فروشندگان خودرو)
به عنوان درج محموله های سفارش یا خرده فروشی برای دستورالعمل ها یا تبلیغ محصولات و خدمات مرتبط
به دلیل هزینه چاپ ، تلاشهای بسیار برای اتکا به کاغذ و اعتماد بیشتر به اطلاعات آنلاین ، بروشورهای چاپی کمتر از گذشته استفاده می شوند. با این حال ، یک بروشور فیزیکی که به خوبی سازمان یافته و زیبا چاپ شده ، اغلب می تواند باعث ایجاد تأثیر قابل توجهی شود زیرا چندین حس (بینایی ، لمسی) را درگیر می کند که می تواند شانس فروش را بهبود بخشد. با دقت ارزیابی کنید که آیا مخاطب در نظر گرفته شده احتمالاً به قطعه آنلاین یا چاپی پاسخ می دهد یا نه.
بیشتر بخوانید: چاپ فلکسو
استخدام یک طراح گرافیک یا طراحی داخلی؟
اگر بروشورها روی چاپگر رومیزی یا در مغازه فتوکپی چاپ شوند ، طراحی در خانه مطمئناً مناسب است. بسیاری از برنامه های پردازش و چاپ کلمات اداری دارای الگوهای داخلی هستند که قابل استفاده هستند.
اما برای هر بروشور چاپ شده تجاری ، استخدام یک طراح گرافیک با تجربه ضروری است! اگر خطایی رخ دهد ، هزینه چاپ مجدد قابل توجه است. برخی از چاپگرهای تجاری همچنین می توانند با پرداخت هزینه اضافی ، طرح و روش طراحی بروشور و خدمات طراحی را ارائه دهند.
انواع بروشور
در حالی که یک بروشور از نظر فنی می تواند از هر طول و اندازه ای برخوردار باشد ، تعدادی اندازه و چیدمان بروشور مشترک وجود دارد که بر نحوه ارائه مطالب نوشتاری تأثیر می گذارد.