تقویم و طراحی پروژه های چاپ
اکنون بهترین زمان برای افزودن تقویم های دیواری به مجموعه بازاریابی شما است. تقویم های سخت کپی هنوز هم بسیار محبوب هستند و می توانند نام تجاری شما را به طور دائم روی دیوارهای مشتریان ، فروشندگان و سایر همکاران خود نشان دهند. این تقویم های زرق و برق دار یادآوری ظریف اما ثابت محصولات و خدمات شما هستند. شرکتها معمولاً برای اطمینان از چاپ و ارسال به موقع آن برای سال آینده ، شروع به طراحی تقویم می کنند. تا آخرین لحظه صبر نکنید ، زیرا زمان بندی بسیار مهم است. تقویم اواخر به اندازه روزنامه دیروز محبوب است!
بیشتر بخوانید: چاپ روی سطوح منحنی
تقویم های سخت کپی – ابزاری شگفت انگیز برای بازاریابی
تقویم و طراحی پروژه های چاپ (تقویم های سخت کپی – ابزاری شگفت انگیز برای بازاریابی)
چگونه تقویم های دیواری مزایای نام تجاری جدی برای شرکت شما ارائه می دهند.
ممکن است تعجب کنید که چگونه یک تقویم دیواری با فناوری کم ، هنوز هم می تواند در یک کمپین بازاریابی مدرن از گزینه های جالب تر و پرتحرک تر کار کند. واقعیت این است که این ابزار آگاهی با نام تجاری تست زمان همچنان بسیار محبوب است. دلیل آن این است:
مردم برخلاف تایپ کردن در رایانه یا دستگاه های دیگر ، تاریخ ها و رویدادها را بهتر می خوانند وقتی که آنها را بنویسید،
تقویم ها برای بررسی (و بررسی مجدد) اطلاعات ، برنامه ریزی قرارها و جلسات و البته لذت بردن از کارهای هنری مفید هستند ،
و مشاغل مختلف می خواهند برای تزئین دیوارهای دفتر و اتاق خود تصاویر جذاب داشته باشند اما معمولاً در بودجه هنری پول بسیار کمی دارند. یک تقویم رایگان از شرکت شما برای تجارت گیرنده بسیار مناسب است ، که زیبایی آن را بدون هیچ گونه هزینه ای در دیوار انجام می دهد ، و برای شرکت شما فوق العاده است که یک تبلیغات دائم و تعاملی دائمی را به نمایش می گذارد که به صورت 24/7 نمایش داده می شود ، که می تواند در دسترس همه افراد سازمان باشد.
راه های به حداکثر رساندن دسترسی به بازاریابی تقویم خود
کوپن های قابل فشرده سازی را شامل می شود که باعث افزایش ماهانه یا سایر پیشنهادات اختصاصی با زمان میشود،
برای تقویت پیام تجاری خود از آثار هنری که به محصولات و خدماتی که کسب و کار شما ارائه می دهد ، استفاده کنید. علاوه بر این ، حتماً از پیام رسانی استفاده کنید که سایر مواد بازاریابی شما را برای استحکام نام تجاری منعکس می کند ،
همچنین می توان از آثار هنری برای پیش بینی تاریخ های برجسته ، تعطیلات و رویدادهای منحصر به فرد برای تجارت خود استفاده کرد ،
مهمتر از همه ، تقویم دیواری شما باید فراتر از هر چیز دیگری به عنوان بخشی از بازاریابی رفتار شود. آرم ، وب سایت و سایت های رسانه های اجتماعی همه باید در طراحی شما نقش داشته باشد. از طریق حتی این اقدام کوچک ، امکان جذب مشاغل جدید وجود دارد.
تقویم های سخت کپی هنوز هم مثل همیشه مرتبط هستند.
برخی ممکن است فکر کنند تقویمهای دیواری با توجه به طیف وسیعی از روش های دیجیتال برای مدیریت زمان امروز ، کالای منسوخ شده است. اگرچه بسیاری از ما روزانه از دستگاه های هوشمند برای اهداف برنامه ریزی استفاده می کنیم ، اما تقویم دیواری هنوز هم در مطب و زندگی شخصی ما مفید است. پیگیری جلسات تیمی و سایر فعالیتها جایی است که در آنها بسیار سودمند است.
الهام طراحی
تجارت شما چه چیزی ارائه می دهد؟ این باید الهام بخش اصلی در زمینه تم تقویمهای شما باشد. اگر مطمئن نیستید که چگونه می توانید یک سال به ارزش تصاویر سال ایجاد کنید ، از ایده های مختلف از رسانه های اجتماعی مختلف و وب سایت های مبتنی بر تصویر استفاده کنید. 12 عکسی را انتخاب کنید که متناسب با مشاغل شما باشد و باعث می شود مشتریان بالقوه برای فکر کردن در مورد آنچه شما ارائه می دهند. یاد آوردن؛ نکته تقویم شما این نیست که مشتریان بالقوه را با تبلیغات برجسته سرپیچی کنید بلکه یادآوری مداوم در مورد تجارت و ارتباط آن با جامعه باشید.
بیشتر بخوانید: دستگاه چاپ سه بعدی
نکاتی درباره تقویم
تقویم و طراحی پروژه های چاپ (نکاتی درباره تقویم)
تقویم ها موارد عملی و با طراحی مناسب ، در حفظ آگاهی از برند جذاب ، مرتبط و شگفت آور هستند. هنگامی که خوب انجام شود ، مشتریان شما فقط نمی توانند از آنها استفاده کنند و آنها را در مشاغل خود به نمایش بگذارند بلکه ممکن است راه خود را برای استفاده خانوادگی به خانه های مشتریان خود بیابند. روزانه اکثر تقویم های خانوادگی در خانواده های شلوغ و پر از کودک مورد مشاوره قرار می گیرند که همان مقصد موفقیت در برندسازی است.
عناصری که تقویم شما را مؤثرتر می کند
تقویم ها حتی می توانند با کوپن های استراتژیک و کدهای کوپن ، فروش مستقیم ایجاد کنند. آیا برای مشتریان بالقوه کوپن یا معاملات ویژه ای در تقویم خود خواهید داشت؟ اگر احساس می کنید بیش از حد بسیاری از کوپن ها یا تبلیغات ممکن است آزار دهنده باشند ، به جای آنها این موارد را امتحان کنید:
فقط برای مشتریان جدید کمی انگیزه ارائه دهید ، مانند تخفیف در یک محصول یا سفارش.
اگر شرکت شما میزبان یک رویداد آینده است ، با در نظر گرفتن بلیط رایگان ، امکان حضور در آن را فراهم کنید.
استفاده از استراتژی معروف “خرید یک مورد و دریافت یک کالای دیگر با قیمت مساوی / کمتر با تخفیف”
تقویم های دیواری ابزارهای بازاریابی مفیدی را ایجاد می کنند و فرصتی برای خلاقیت را ارائه می دهند. هنگامی که مارک تجاری شما می تواند آن را تزئین کند ، اجازه ندهید دیوارهای مشتریان لخت شود.
تقویمهای شرکتهای سفارشی شده ما دارای تصاویر روشن و در عین حال سطحی قابل نوشتار نیز هستند.
کلیه تقویم ها بصورت سفارشی طراحی شده اند تا از حداکثر پتانسیل برندسازی شما استفاده کنند.